آموزش و دانلود رایگان نرم افزار حسابداری هلو 4.2 به همراه کرک

 

دانلود نرم افزار هلو نسخه 4.2 قفل شکسته که این نرم افزار بیشتر جنبه آموزش  و آشنایی کاربران و حسابداران با نحوه کار نرم افزار هلو می باشد که به صورت رایگان در اختیار شما دوستان قرار گرفته است.

 

راهنمای نصب کردن نرم افزار :

 

پس از دانلود فایل زیپ فوق / بروی آن کلیک راست کرده گزینه extract here را اتنخاب کنید تا فایل از حالت زیپ خارج گردد /  توسط آیکون set up  نرم افزار را نصب کنید / بر روی آیکون ایجاد شده در دسکتاپ (shortcut )  کلید راست کرده گزینه properties گزینه find target را انتخاب کنید ( محل نصب نرم افزار در کامپیوتر ) / سپس فایل) Holoo.4.2.generic.patcher.by.UnREal.RCE از پوشه هلو ) در محل نصب نرم افزار کپی کنید / پس از کپی فایل را اجرا کنید / در صفحه باز شده گزینه patch را بزنید و چند ثانیه صبر کنید / اکنون نرم افزار آماده استفاده میباشد / موفق باشید.

 

نکته مهم : برای استفاده از این نرم افزار بایستی زبان آسیای شرقی ویندوز شما حتما نصب شده باشد ( توضیحات در راهنمای نرم افزار موجود است )

 

 

نام کتاب: آموزش نرم افزار هلو 
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 50
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

هلو یکی از برترین نرم افزار های طراحی شده ایرانی تحت ویندوز در زمینه عملیات حساب داری می باشد. هلو جزء معدود نرم افزارهای ایرانی است که دارای نسخه های مختلف برای مشاغل مختلف می باشد. در  کتاب پیش رو به طور کامل نحوه کار با این نرم افزار را یاد میگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 / 5 / 1393برچسب:آموزش و دانلود رایگان نرم افزار حسابداری هلو 4,2 به همراه کرک , | 1:2 قبل از ظهر | نویسنده : حسین |